כבל טעינה לרכב חשמלי יונדאי

    להצעת מחיר על עמדת טעינה השאירו פרטים או חייגו: 077-803-5894

    בשליחת טופס זה הנך מאשר/ת את תנאי השימוש ואת מדיניות הפרטיות באתר.

    ככל שהביקוש לכלי רכב חשמליים גדל בעולם, תשתיות טעינה וטכנולוגיות תומכות הופכות למרכיבי מפתח בחוויית נהיגה חלקה. מרכיב חיוני אחד במערכת האקולוגית הזו הוא כבל הטעינה, המאפשר לנהגים להפעיל את רכביהם בנוחות. יונדאי, חלוצה בשוק הרכב החשמלי, מציעה מגוון של כבלי טעינה התואמים למכוניות החשמליות שלה, מה שמבטיח פתרונות טעינה יעילים ואמינים ללקוחותיה.

    כבלי הטעינה של יונדאי נותנים מענה למגוון רחב של דרישות ותרחישי טעינה. עם אפשרויות לטעינה חד-פאזית וגם לטעינה תלת-פאזית, כבלים אלה מתוכננים להכיל יכולות הספק מגוונות הנעות בין 3.7 קילוואט ל-22 קילוואט. בנוסף להצעת תאימות לשקעי 230V ביתיים, יונדאי תומכת גם בטעינה דרך חיבורי 400V CEE תעשייתיים להעברת אנרגיה יעילה יותר.

    סוגי כבלי טעינה

    סוג 1

    כבלי טעינה מסוג 1 פחות נפוצים עבור כלי רכב חשמליים של יונדאי מכיוון שהם משמשים בעיקר בצפון אמריקה וביפן. לכבלים אלו יש תקע חד פאזי, המאפשר הספק טעינה מרבי של עד 7.4 קילוואט. חיוני לבדוק את התאימות של כבל הטעינה לדגם יונדאי לפני רכישה או שימוש בכבל טעינה מסוג 1.

    סוג 2

    כבלי טעינה מסוג 2 הם הכבל הסטנדרטי עבור רכבי יונדאי, במיוחד באירופה ובישראל. כבלים אלה מגוונים ויכולים לספק חשמל הן במצב חד פאזי ותלת פאזי:

    • חד פאזי: מספק הספק טעינה של עד 7.4 קילוואט
    • תלת פאזי: מציע הספק טעינה בין 11 קילוואט ל-22 קילוואט

    מכוניות חשמליות של יונדאי, כולל דגמים היברידיים ופלאגין היברידיים, משתמשות בכבלי טעינה מסוג 2 עם אפשרויות הספק מרובות, כגון 3.7 קילוואט, 7.4 קילוואט, 11 קילוואט ו-22 קילוואט. בעת טעינת יונדאי, קחו בחשבון גורמים שונים, כולל דגם הרכב הספציפי וקיבולת עמדת הטעינה.

    עבור טעינה איטית ומהירה בנקודות טעינה ציבוריות או עמדות טעינה ביתיות, רכבי יונדאי דורשים בדרך כלל כבל מסוג 2 לסוג 2. כבל זה מסופק לרוב עם הרכב. אם משתמשים בטעינה מהירה, מחבר מערכת הטעינה המשולבת (CCS) קשור ליחידת הטעינה ותואם לדגמי יונדאי קונה אלקטריק, בין דגמי יונדאי אחרים.

    מהירויות טעינה

    רכבים חשמליים של יונדאי מציעים אפשרויות טעינה מרובות, שלכל אחת מהן מהירות הטעינה שלה. הבנת מהירויות הטעינה הללו יכולה להיות מועילה לבעלים המתכננים את השימוש ברכב ואת לוחות הזמנים של הטעינה שלהם.

    רמה 1

    טעינה ברמה 1 היא האיטית ביותר ומשתמשת בשקע חשמל ביתי רגיל. הוא מספק טעינה באמצעות כבל הטעינה הנייד המצורף לרכב החשמלי. טעינה ברמה 1 מספקת בדרך כלל קצב טעינה של כ-2 עד 5 קילומטרים של טווח לשעה, וזה מספיק עבור אנשים הנוסעים מרחקים קצרים מדי יום. חשוב לציין ששקעי החשמל הסטנדרטיים בישראל הם 230 וולט ו-16 אמפר, כך שמהירות הטעינה עשויה להשתנות בהתאם למגבלה זו.

    רמה 2

    טעינה ברמה 2 מהירה יותר מרמה 1 ודורשת עמדת טעינה ייעודית. ניתן להתקין עמדות אלו בבית או לגשת אליהם במקומות ציבוריים, כגון מרכזי קניות או בנייני משרדים. עם טעינה ברמה 2, כלי רכב חשמליים יכולים להגיע לטווח של 20 עד 40 ק"מ לשעה, מה שהופך אותו למתאים יותר לאנשים עם נסיעות ארוכות ותכופות יותר. בעוד שמטענים ברמה 2 עשויים לדרוש השקעה נוספת, הם יכולים להפחית משמעותית את זמן הטעינה ולשפר את הנוחות.

    רמה 3

    טעינה ברמה 3, הידועה גם בשם טעינה מהירה DC, היא השיטה המהירה ביותר הזמינה לטעינת רכבים חשמליים. עמדות טעינה אלו נמצאות בדרך כלל לאורך כבישים מהירים או באזורים עירוניים ומיועדות לטעינה מהירה במהלך נסיעות ארוכות או להשלמת צרכי הטעינה היומיומיים. טעינה ברמה 3 יכולה לספק טווח של 100 עד 160 קילומטרים תוך 30 דקות בלבד, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור נוסעים למרחקים ארוכים או לאלו הזקוקים לטעינה מהירה. חשוב לבדוק את תאימות הרכב למטענים ברמה 3, מכיוון שלא כל הרכבים החשמליים תומכים בשיטת הטעינה המהירה הזו.

    כאשר משתמשים באפשרויות הטעינה, חיוני לבעלי רכבים חשמליים להיות מודעים להגדרות המתאימות כדי להבטיח ביצועי סוללה אופטימליים לטווח ארוך. הקפדה על הנחיות הטעינה שמספקת יונדאי יכולה לעזור לשמור על חיי סוללה בריאים ולשפר את החוויה הכוללת של בעלות על רכב חשמלי.

    אפשרויות טעינה ביתית

    עמדה צמודת קיר

    דרך פופולרית להטעין רכבים חשמליים של יונדאי בבית היא באמצעות עמדת טעינה צמודת קיר המספקת טעינה ברמה 2, הכוללת ספק כוח של 240 וולט. טעינה עם Level 2 מהירה משמעותית משימוש בשקע ביתי רגיל של 120V, מכיוון שהוא יכול להיטען עד פי תשע מהר יותר. מומלץ להזמין חשמלאי מקצועי להתקין את העמדה על מנת להבטיח בטיחות ופונקציונליות נאותים.

    1. מהיר יותר משקע ביתי
      • טעינת ה-Level 2 לוקחת עד 5 שעות.
    2. 240 וולט
      • מציע יותר כוח ויעילות לטעינת רכבים חשמליים.
    3. דורש התקנה מקצועית
      • מבטיח פונקציונליות ובטיחות נאותים.

    שקע מקומי

    שקעים מקומיים הם האפשרות הפשוטה ביותר לטעינה ביתית, מכיוון שהם אינם דורשים השקעות נוספות בחומרה. עם זאת, טעינה עם שקע ביתי של 120V לוקחת הרבה יותר זמן מאשר שימוש בוולבוקס. זה יכול לקחת עד 44 שעות לטעון רכב חשמלי דרך שקע רגיל. אפשרות זו מתאימה יותר לאלו המעדיפים להטעין את הרכבים שלהם בן לילה או שיש להם רכב חשמלי קטן יותר עם צריכת חשמל נמוכה יותר.

    1. פתרון פשוט יותר
      • אין צורך בחומרה נוספת.
    2. 120 וולט
      • פחות חזק מעמדה ברמה 2.
    3. זמני טעינה ארוכים יותר
      • יכול לקחת עד 44 שעות לטעון את הרכב במלואו.

    כאשר מחליטים על אפשרות טעינה ביתית לרכב חשמלי של יונדאי, על הבעלים לקחת בחשבון גורמים כמו מקום פנוי, תקציב וצרכי הטעינה. הבחירה הנכונה תהיה בסופו של דבר תלויה בהעדפות ובדרישות האישיות.

    כותבת המאמר: מיכל קינן

    חובבת טבע ומסוקרנת טכנולוגית

    היי, אני מיכל. כבת לדור שלישי של בני קיבוץ, החיבור שלי לטבע הוא מבטן ולידה. הפעילות שלי באתר אקו פאוור היא מתוך אג׳נדה אמיתית לקדם את נושא איכות הסביבה (וכמובן גם מתוך חיבה לטכנולוגיה וחדשנות). מוזמנים לקרוא עוד עלינו.

    התקשרו: 077-803-5894